Since no one else has said it........

Discussion in 'The Club House' started by c3shooter, Jun 14, 2012.

  1. c3shooter

    c3shooter Administrator Staff Member

    21,343
    214
    63
    Happy Birthday- US Army!

    army-logo.jpg
    June 14, 1775
    and our best wishes to the JUNIOR services! :p
     
  2. mountainman13

    mountainman13 New Member

    11,488
    0
    0
    Damn. I forgot to get a card.
     

  3. Axxe55

    Axxe55 The Apocalypse Is Coming.....

    7
    1
    0
    Happy Birthday to the Army! :D
     
  4. opaww

    opaww New Member

    4,868
    0
    0
    Happy Birthday U.S. Army
     
  5. jjfuller1

    jjfuller1 New Member

    4,738
    2
    0
    took em a couple months to realize they needed a BETTER service... hehe...

    happy birthday army boys
     
  6. Sand_Squid

    Sand_Squid New Member

    110
    0
    0
    That can be debated. Just saying
     
  7. Sand_Squid

    Sand_Squid New Member

    110
    0
    0
    That can be debated. Just saying.
     
  8. Mason609

    Mason609 New Member

    1,850
    0
    0
    We're still waiting for one... :p
     
  9. winds-of-change

    winds-of-change The Balota's Staff Member

    29,445
    315
    83
  10. Marlinman

    Marlinman New Member

    11,010
    0
    0
    No we aren't. Nov 17 1775 Tunns tavern Pittsburgh PA was the birthplace of that better service. Ooooooh rah!!!!
     
  11. Marlinman

    Marlinman New Member

    11,010
    0
    0
    Happy birthday to the Army. Beer raised to them and all who have served/fallen in its service of our country
     
  12. Vikingdad

    Vikingdad New Member

    14,922
    0
    0
    Happy birthday US Army, and thanks C3 for bringin it up. I never remember important birthdays (been forgetting my wife's birthday for years).
     
  13. Mason609

    Mason609 New Member

    1,850
    0
    0
    That's debatable... :D
     
  14. Marlinman

    Marlinman New Member

    11,010
    0
    0
    Nope......my fists say it isn't.
     
  15. Mason609

    Mason609 New Member

    1,850
    0
    0
    Whatcha gonna do? Hit the screen?
     
  16. Marlinman

    Marlinman New Member

    11,010
    0
    0
    Nope.....have yet to find an army man who can match me one on one. I know they are out there but haven't found one yet.
     
  17. Mason609

    Mason609 New Member

    1,850
    0
    0
    Try Ft. Bragg or even Benning. I've met some knuckle draggers there.

    But, seriously, you'd beat someone up for saying the Corps isn't better than the Army? What if they also pointed out that the Marines are a Dept of the Navy and still not their own branch?
     
  18. Marlinman

    Marlinman New Member

    11,010
    0
    0
    No I knocked em goofy in bar fights and learning to fight from Greenie Beanies; the bar fights go w ANY other branch though.
     
  19. Mason609

    Mason609 New Member

    1,850
    0
    0
    Yeah, that's how it was when I was in. Funny thing, when I was stationed at Schofield Barracks (HI), and we went out drinking, most fights would start between us and the Marines, and then we'd fight together against the Chairforce and squids.
     
  20. Marlinman

    Marlinman New Member

    11,010
    0
    0
    Yep same here....except once I got mad my Squad mates would stay behind me because they learned real quick to get in front of me ment your gonna be floored pretty quick. Only time that didn't happen I had a BIG squid hit me w a stately bar stool.....then my squad mates stomped him. Took 3 of em though. After I got up they all just kinda backed off.