Firearms Talk banner
361 - 378 of 455 Posts
Discussion starter · #373 ·
Eh... ga je voor de 500?

heh.....je pusht voor 500?

dat zou geweldig zijn.
Er was een bedrijf genaamd Constitution Arms uit Corpus Christi TX dat werd opgericht door een voormalige Colt-medewerker. Destijds was Colt in de race voor het militaire contract voor het 5,56 mm licht machinegeweer. Hun inzending was de M16A2 LSW (Light Support Weapon), een open bolt full auto only versie van de M16A2. Hoe dan ook, het leger koos voor FN's M249, en Reagan tekende ongeveer tegelijkertijd de FOPA, die het Hughes-amendement bevatte, dat de productie van machinegeweren voor burgers verbood. Constitution Arms werd opgericht en uitgerust met als enig doel de LSW, en met de FOPA en het gebrek aan een militair contract voor de LSW ging het bedrijf failliet omdat ze al hun eieren in één mandje legden. De man moet vanuit de kelder van Mama hebben gewerkt, want als ik niet een van zijn wapens was tegengekomen, had ik nog nooit van ze gehoord. Ik denk dat er ongeveer 4 of vijf van hun geweren ergens rondzwerven, maar waarschijnlijk niet genoeg om Tiki's lijst te halen.

Het bedrijf dat u heeft vermeld, PWA. Is het een bedrijf dat failliet is gegaan? Ik probeerde informatie over hen te vinden, aangezien een wapenwinkel in de buurt PWA stripped lowers had voor slechts $ 119 en ik er een wilde pakken, maar ik kon geen informatie vinden over dit bedrijf of de kwaliteit van de lower. Heeft iemand informatie over of over dit bedrijf?

Discussion starter · #377 ·
Ja, de * geeft aan dat ze failliet zijn of niet langer in de zaak zitten. Sorry.

361 - 378 of 455 Posts