Firearms Talk banner

1 - 20 of 39 Posts

·
Registered
Joined
·
8,175 Posts
that is actually pretty scary, had no idea it was so widespread so soon :eek: .... got to get done supplying and reinforcing the homestead :cool:
 

·
Banned
Joined
·
23,968 Posts
Excellent find Bigcat!!

I was wondering about a week or so ago if someone was going to do a big map that had the "events" but it didn't dawn on me someone could use Google maps. Brilliant!

What's up with all you Southern boys?! You got freaks running rampant down there and I am not seeing any After Action Reports!? :eek:

It does seem to be spreading....*shudders*

JD
 

·
Registered
Joined
·
8,175 Posts
Excellent find Bigcat!!

I was wondering about a week or so ago if someone was going to do a big map that had the "events" but it didn't dawn on me someone could use Google maps. Brilliant!

What's up with all you Southern boys?! You got freaks running rampant down there and I am not seeing any After Action Reports!? :eek:

It does seem to be spreading....*shudders*

JD
maybe they are all dead :confused: :eek: :cool:
 

·
Registered
Joined
·
3,494 Posts
Seem to be alot of zombie outbreaks on the east coast...i wonder why that is...bath salts? humidity?
 

·
Registered
Joined
·
8,175 Posts
And didn't you part with your 460 Rowland?
yeah, now all he has is the POS silenced Nighthawk ... he might as well be dead already :rolleyes:


:p
 

·
Premium Member
Joined
·
823 Posts
Saddle up....Lock and Load!!
 

·
Registered
Joined
·
382 Posts
All this going on around me and I'm in the process of selling my .308, son of a!!! I didn't realize we had that many "attacks" down here in Florida. Damn, can tell ya that those bath salts are nasty, a buddy of mine used to do them years ago when he was in the military, he stopped, and just recently did them again. He then went on to tell me how he gashed both of his wrists, one requires 12 staples and the other required 11 staples, and then after he did that, smashed a brick with his head and walked away like nothing ever happened. Kid you not, I'd be lying if I said I wasn't checking my ammo stock after I heard that. Hopefully he stays off that crap now, for good. He says he has no recollection of doing any of it, he did the salts, and woke up in the ER. He was told the story by people that saw him shortly thereafter. Pfft, and Rick James thought cocaine was "a helluva drug".
 

·
Registered
Joined
·
3,940 Posts
Darn it, I guess we know where they're going to drop the nukes.

Maybe I need to rethink that bomb shelter thing? I'm more worried about that than the zombies. :)
 

·
Registered
Joined
·
1,360 Posts
MrWray said:
Kick the tires and light the fires boys, its zombie huntin time!!
Where do we meet up buddy
 

·
Registered
Joined
·
6,412 Posts
g17frantz said:
Where do we meet up buddy
Im sure that we can agree on a general location, but all my bugging out consists of is gonna be moving about 30ft onto my 40acres of well protected land.
 

·
Registered
Joined
·
1,360 Posts
MrWray said:
Im sure that we can agree on a general location, but all my bugging out consists of is gonna be moving about 30ft onto my 40acres of well protected land.
Your property. Roger that. What's up bro
 

·
Registered
Joined
·
6,412 Posts
g17frantz said:
Your property. Roger that. What's up bro
Not much brother, same ol same..your more than welcome to come out if the SHTF, we could sure use you :)

How has work been treating you?
 

·
Registered
Joined
·
1,360 Posts
MrWray said:
Not much brother, same ol same..your more than welcome to come out if the SHTF, we could sure use you :)

How has work been treating you?
Shop has died down a bit. Slowed to a crawl on building AK's but been pumping out a crapton of AR's. Can't keep the damn things in stock. We had to start putting a lot together now. Selling complete PSA lowers for $210 and selling DPMS complete lowers for $220. (That was my advertising btw haha) Gunsmith work has slowed down as well stupid summer time. Gotta sell some of my collection cause the wife is a little pissed at me. Sold my 10/22 :'( and have to sell my 1911....double :'( But I'm still wheeling and dealing brother. Other job is about to make me sick but got vacation coming the 16th thank God. And my son sure as hell is keeping me busy and exhausted. Almost 17 months now so he's into EVERYTHING!!! He's definitely his father's son. Sorry so long but it's been a min. So in closing....busy as crap still.
 

·
Registered
Joined
·
6,412 Posts
g17frantz said:
Shop has died down a bit. Slowed to a crawl on building AK's but been pumping out a crapton of AR's. Can't keep the damn things in stock. We had to start putting a lot together now. Selling complete PSA lowers for $210 and selling DPMS complete lowers for $220. (That was my advertising btw haha) Gunsmith work has slowed down as well stupid summer time. Gotta sell some of my collection cause the wife is a little pissed at me. Sold my 10/22 :'( and have to sell my 1911....double :'( But I'm still wheeling and dealing brother. Other job is about to make me sick but got vacation coming the 16th thank God. And my son sure as hell is keeping me busy and exhausted. Almost 17 months now so he's into EVERYTHING!!! He's definitely his father's son. Sorry so long but it's been a min. So in closing....busy as crap still.
Sorry to hear about your guns, good to hear that the gunshop is keeping ya busy. I know what you mean about the kids. My 2 year old daughter is still awake and running around like a holy terror!
 
1 - 20 of 39 Posts
Top