Well you say. - Page 3
You are Unregistered, please register to use all of the features of FirearmsTalk.com!    
Firearm & Gun Forum - FireArmsTalk.com > General Discussion Forums > The Club House > Well you say.

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 04-07-2013, 12:18 AM   #21
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
dango's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 6,923
Liked 4360 Times on 2423 Posts
Likes Given: 21960

Default

Quote:
Originally Posted by beaglesam View Post
It's the drugs Dango, it will be ok.
No fair , I was trying to quit...! Pink-elephants..? Eeeek...Ack..!
dango is offline  
 
Reply With Quote
Old 04-07-2013, 12:18 AM   #22
Feedback Score: 0 reviews
 
customammo72's Avatar
 
Join Date: Mar 2013
Location: Kansas
Posts: 193
Liked 49 Times on 34 Posts
Likes Given: 80

Default

Those staples suck man, they start itching and coming loose as the cuts start healing and then you just wanna rip them out! You only got a few tho luckily, but they are gonna start driving you nuts after about a week. I had 56 in my back from my spine reconstruction with all those screws and rods they put in to put my spine back together, it will take a while to get fully healed and functional normally again, I am just over 3 weeks outta mine and still not doing very well yet. Good luck to you and hope you have a speedy recovery, you are one very lucky man but good to hear things got fixed and that good ole cyst is now gone due to some goofy luck! Godspeed brother!
customammo72 is offline  
dango Likes This 
Reply With Quote
Old 04-07-2013, 12:20 AM   #23
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
dango's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 6,923
Liked 4360 Times on 2423 Posts
Likes Given: 21960

Default

Quote:
Originally Posted by customammo72 View Post
Those staples suck man, they start itching and coming loose as the cuts start healing and then you just wanna rip them out! You only got a few tho luckily, but they are gonna start driving you nuts after about a week. I had 56 in my back from my spine reconstruction with all those screws and rods they put in to put my spine back together, it will take a while to get fully healed and functional normally again, I am just over 3 weeks outta mine and still not doing very well yet. Good luck to you and hope you have a speedy recovery, you are one very lucky man but good to hear things got fixed and that good ole cyst is now gone due to some goofy luck! Godspeed brother!
Good thing I love stuff like this , gots ma wife bringing ma whips and chains..!Dang.....! Should-a had em add a few inches.!

Last edited by dango; 04-07-2013 at 12:22 AM.
dango is offline  
customammo72 Likes This 
Reply With Quote
Old 04-07-2013, 12:51 AM   #24
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
rockratt's Avatar
 
Join Date: Feb 2013
Location: Arkansas
Posts: 2,043
Liked 1916 Times on 842 Posts
Likes Given: 1440

Default

Quote:
Originally Posted by dango View Post
Good thing I love stuff like this , gots ma wife bringing ma whips and chains..!Dang.....! Should-a had em add a few inches.!
Can't have it all!! Congratulations I think if I understood this right!!!LOL
rockratt is offline  
dango Likes This 
Reply With Quote
Old 04-07-2013, 01:08 AM   #25
Supporting Member
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
Dearhunter's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Charleston, SC,South Carolina
Posts: 1,521
Liked 1233 Times on 594 Posts
Likes Given: 187

Default

Hell yeah we are stuck with you, and happy for it!! Hang in there.
__________________
US Naval Aviation AMSC 20 years ( retired) ASW/Aircrew Wings, P2V plane capt.
US Naval Academy (DI) Shooting Instructor (Annapolis) NDW shooting team member and a lot more stuff!
Alway keep your six covered
Dearhunter is offline  
dango Likes This 
Reply With Quote
Old 04-07-2013, 01:33 AM   #26
Feedback Score: 0 reviews
 
boatme98's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: Mid Tennessee
Posts: 3,922
Liked 2119 Times on 1351 Posts
Likes Given: 1217

Default

Quote:
Originally Posted by dango View Post
Ack..! Eeeek..! " helga" , the nurse beast......well....she did trim her stash...HOT..? Hell.....YO....Helga......touch me.....hear...?

Got to go or she,ll beat me into submission..Eeeeek..!

Get the full body shave? That's always fun.
Glad yur back, Dang.
boatme98 is offline  
dango Likes This 
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes




Newest Threads