Random Thoughts Thread - Page 2697
You are Unregistered, please register to use all of the features of FirearmsTalk.com!    
Firearm & Gun Forum - FireArmsTalk.com > General Discussion Forums > The Club House > Random Thoughts Thread

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 07-21-2013, 01:28 PM   #26961
Feedback Score: 0 reviews
 
LongBarrelTac's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 85
Liked 29 Times on 15 Posts

Default

Or maybe you could just move into an apartment building that fits you better lol. As soon as I moved out of my home I looked for a while and finally found a decent place for $630ish with thick enough walls so I wouldn't be disturbed and vice versa.
LongBarrelTac is offline  
 
Reply With Quote
Old 07-21-2013, 01:48 PM   #26962
Feedback Score: 0 reviews
 
Join Date: Feb 2011
Location: West, by God, Funroe,Louisiana
Posts: 18,707
Liked 9209 Times on 5058 Posts
Likes Given: 74

Default

Quote:
Originally Posted by LongBarrelTac View Post
Or maybe you could just move into an apartment building that fits you better lol. As soon as I moved out of my home I looked for a while and finally found a decent place for $630ish with thick enough walls so I wouldn't be disturbed and vice versa.
It's campus housing, at a nearly all male school with limited space for females, so she's stuck in the same apartment until she moves out. They're built and designed just like some of the more modern ghetto housing projects, but they're pretty new and haven't seen the abuse and urban decay that projects see. Really nice place. Just full of dumb loud college boys. And it seems the contractors and engineers didn't believe in air conditioning. I broke a sweat sitting by the open window when I was there, and it was quite cool outside.
trip286 is offline  
 
Reply With Quote
Old 07-21-2013, 02:02 PM   #26963
Feedback Score: 0 reviews
 
LongBarrelTac's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 85
Liked 29 Times on 15 Posts

Default

Ohh campus housing, yeah that always sucks unless you get into the business dorms haha.
LongBarrelTac is offline  
 
Reply With Quote
Old 07-21-2013, 02:35 PM   #26964
I'm a mechanic, I fix problems you didn't know you had, in ways you do not understand
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
Cinderocka1989's Avatar
 
Join Date: May 2011
Location: Laradise
Posts: 7,080
Liked 4189 Times on 2320 Posts
Likes Given: 189

Default

Quote:
Originally Posted by LongBarrelTac View Post
Or maybe you could just move into an apartment building that fits you better lol. As soon as I moved out of my home I looked for a while and finally found a decent place for $630ish with thick enough walls so I wouldn't be disturbed and vice versa.
Quote:
Originally Posted by LongBarrelTac View Post
Ohh campus housing, yeah that always sucks unless you get into the business dorms haha.
Yeah, I actually did find another place though. I'm moving Saturday.
__________________
3 gallons of crazy in a 2 gallon bucket

Know your limits; exceed them often

That which does not kill me had better run pretty damn fast.

Sticks and stones may break my bones but hollow points expand on impact.
Cinderocka1989 is offline  
buckhuntr Likes This 
Reply With Quote
Old 07-21-2013, 02:38 PM   #26965
Feedback Score: 0 reviews
 
pagj17's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Prescott Valley,Arizona
Posts: 2,433
Liked 210 Times on 150 Posts
Likes Given: 10

Default

Quote:
Originally Posted by Cinderocka1989 View Post

Yeah, I actually did find another place though. I'm moving Saturday.
Congrats *high five*

Little headache today. Better than yesterday. Got some wrenching to do on the bike today. Did the wrenching on my ar that's now finally built.
__________________
------------Space Not for Hire.-----------
pagj17 is offline  
 
Reply With Quote
Old 07-21-2013, 02:38 PM   #26966
Feedback Score: 0 reviews
 
Join Date: Feb 2011
Location: West, by God, Funroe,Louisiana
Posts: 18,707
Liked 9209 Times on 5058 Posts
Likes Given: 74

Default

They're really nice though. I kept thinking "dorm" until I saw it. I've been in women's dorms (never been a player, I was visiting my sister when she was at college), but these are full on 4 bedroom 2 bath apartments. Small and kinda tight, but way better than any dorm I've ever seen, way better than my old barracks room too.

But yeah, there's no sound dampening. I heard someone fart outside in the hallway while I was watching a movie and waiting for her to go on lunch break. I had my earphones in too.
trip286 is offline  
 
Reply With Quote
Old 07-21-2013, 04:11 PM   #26967
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
buckhuntr's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: Sapulpa,Oklahoma
Posts: 2,290
Liked 924 Times on 574 Posts
Likes Given: 1854

Default

Quote:
Originally Posted by Vikingdad View Post
Hmm. I wonder what caliber a pool ball is? Got an air cannon?
That would hurt...
__________________
"Well, we're all victims of our own gene pool. Someone must have peed in yours." - Walter Bishop, from Fringe.

"Then tell me this: Why would you want to hang around people that get uncomfortable, or even scared, about that kind of thing?" "Maybe to feel normal," I said. He laughed. "Normal's not all it's cracked up to be." "You think?" "Hell, I know." - from Spirits In The Wires, by Charles de Lint.
buckhuntr is offline  
 
Reply With Quote
Old 07-21-2013, 04:20 PM   #26968
Feedback Score: 0 reviews
 
LongBarrelTac's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 85
Liked 29 Times on 15 Posts

Default

Usually the dorms for business students is the black to go because old members will donate stuff like nice tv's and furniture. At least that's the case for the college my little brother attends and the only my older brother attended
LongBarrelTac is offline  
 
Reply With Quote
Old 07-21-2013, 04:31 PM   #26969
I'm a mechanic, I fix problems you didn't know you had, in ways you do not understand
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
Cinderocka1989's Avatar
 
Join Date: May 2011
Location: Laradise
Posts: 7,080
Liked 4189 Times on 2320 Posts
Likes Given: 189

Default

Quote:
Originally Posted by LongBarrelTac View Post
Usually the dorms for business students is the black to go because old members will donate stuff like nice tv's and furniture. At least that's the case for the college my little brother attends and the only my older brother attended
Yeah. I don't actually go to a real college/university
__________________
3 gallons of crazy in a 2 gallon bucket

Know your limits; exceed them often

That which does not kill me had better run pretty damn fast.

Sticks and stones may break my bones but hollow points expand on impact.
Cinderocka1989 is offline  
 
Reply With Quote
Old 07-21-2013, 04:45 PM   #26970
Feedback Score: 0 reviews
 
LongBarrelTac's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 85
Liked 29 Times on 15 Posts

Default

Am seriously considering joining a police department in Oklahoma, to move back home mainly since I have deep roots there, like fifty family members and a town built primarily by my family. I hear that Oklahoma police do things much differently when it comes to CLEET and that kind of stuff, pretty sure I can get sponsored as well. What would be the best way to go about it, like just walk into a department and have them set me up with contacts and a walk through, or try and solo the process until the actual program starts haha.
LongBarrelTac is offline  
 
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes


Similar Threads
Thread Thread Starter Firearms Forum Replies Last Post
Post random photos you have taken cpttango30 The Club House 72 06-01-2014 05:33 PM
What are your thoughts on the .357 SIG? Samhain The Club House 17 09-08-2009 10:33 PM
your thoughts dirtysouth The Club House 11 08-03-2008 04:47 PM



Newest Threads