Firearm & Gun Forum - FireArmsTalk.com > General Discussion Forums > The Club House > Random Thoughts Thread

Reply
 
LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 05-05-2013, 12:47 AM   #24741
The Apocalypse Is Coming.....
Feedback Score: 0 reviews
 
Axxe55's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: East Texas, Texas!
Posts: 27,315
Liked 19987 Times on 11361 Posts
Likes Given: 50414

Default

you might be a redneck if camo is any part of your wedding!

redneck-wedding-001.jpg  
__________________
Coming From The Village Of The Damned.
Resist All Tyranny And Oppression.
"All that is necessary for the triumph of evil, is that good men do nothing." Edmund Burke.
Axxe55 is offline  
fa35jsf Likes This 
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 12:48 AM   #24742
Civil Disobedience-wherever there is authority, there is a natural inclination to disobedience. Oppression breeds Rebellion
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
Cinderocka1989's Avatar
 
Join Date: May 2011
Location: Laradise
Posts: 5,822
Liked 3013 Times on 1684 Posts
Likes Given: 128

Default

Quote:
Originally Posted by fa35jsf View Post
I didn't see the beer in the background. Good eye. It was between that or this picture.
I like her dress even more....
__________________

3 gallons of crazy in a 2 gallon bucket

Know your limits; exceed them often

That which does not kill me had better run pretty damn fast.

Sticks and stones may break my bones but hollow points expand on impact.

Cinderocka1989 is offline  
 
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 12:53 AM   #24743
Feedback Score: 0 reviews
 
Join Date: Feb 2011
Location: West, by God, Funroe,Louisiana
Posts: 18,707
Liked 9199 Times on 5056 Posts
Likes Given: 74

Default

Quote:
Originally Posted by axxe55 View Post
you might be a redneck if camo is any part of your wedding!
no camo......I'm not THAT redneck...
__________________
trip286 is offline  
axxe55 Likes This 
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 12:54 AM   #24744
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
fa35jsf's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: The greatest country in the world, Texas!
Posts: 1,138
Liked 534 Times on 326 Posts
Likes Given: 211

Default

Quote:
Originally Posted by Cinderocka1989 View Post
Oh man, I vote yes. I kinda like her dress but I want a side by side double barrel not an over under. I like Trip's but first I want a 1911, I like Trip's 1911 too. Maybe I'll just adopt his guns.
Uh oh. I see trouble Trip. Run Run RUN. haha

A wife that loves your guns as much as you do..... yeah that could be a problem.

Cinder: Babe, where is that new colt 1911 you bought last week?
Trip: I'm carrying it today. Why?
Cinder: No you ain't. I wanna carry it today.
Trip: Well tough. Why don't you carry the new Glock I bought you?
Cinder: And why don't you make your own dinner tonight!

__________________

Practice doesn't make perfect, it make permanent.

When I hear a Liberal say "I can speak for gun owners because I own a shotgun" I just want to scream "Well I can speak for vegetarians because I like lettuce on my cheeseburger!"

fa35jsf is offline  
2
People Like This 
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 01:00 AM   #24745
Civil Disobedience-wherever there is authority, there is a natural inclination to disobedience. Oppression breeds Rebellion
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
Cinderocka1989's Avatar
 
Join Date: May 2011
Location: Laradise
Posts: 5,822
Liked 3013 Times on 1684 Posts
Likes Given: 128

Default

Quote:
Originally Posted by fa35jsf View Post

Uh oh. I see trouble Trip. Run Run RUN. haha

A wife that loves your guns as much as you do..... yeah that could be a problem.

Cinder: Babe, where is that new colt 1911 you bought last week?
Trip: I'm carrying it today. Why?
Cinder: No you ain't. I wanna carry it today.
Trip: Well tough. Why don't you carry the new Glock I bought you?
Cinder: And why don't you make your own dinner tonight!

Trip would never buy me a Glock. He's smarter than that.
__________________

3 gallons of crazy in a 2 gallon bucket

Know your limits; exceed them often

That which does not kill me had better run pretty damn fast.

Sticks and stones may break my bones but hollow points expand on impact.

Cinderocka1989 is offline  
3
People Like This 
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 01:05 AM   #24746
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
fa35jsf's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: The greatest country in the world, Texas!
Posts: 1,138
Liked 534 Times on 326 Posts
Likes Given: 211

Default

haha. I wouldn't buy one either, or at least I have no intention of buying one. Just wanted to make sure I covered the bases.

But truely, congrats you two. I wish y'all a long and happy marriage.

Hopefully wedding plans don't drive y'all insane like they have for me. Just keep it simple. Family and friends and love is whats truly important.

__________________

Practice doesn't make perfect, it make permanent.

When I hear a Liberal say "I can speak for gun owners because I own a shotgun" I just want to scream "Well I can speak for vegetarians because I like lettuce on my cheeseburger!"

fa35jsf is offline  
axxe55 Likes This 
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 01:06 AM   #24747
Feedback Score: 1 reviews
 
Join Date: Feb 2011
Location: Reno,Texas
Posts: 10,211
Liked 6559 Times on 3635 Posts
Likes Given: 27929

Default

Quote:
Originally Posted by trip286 View Post
I did forget to mention, all of y'all are invited to the wedding, whenever it shall be.

In fact, there's a handful of you who I very strongly suggest you be there, under threat of being hog tied and thrown in the back of a truck. NOT so gently either if I have to actually do that. Winds. I won't name any names. TWW. Don't want y'all to get scared and skip country. C3. Couldn't have a bunch of FTF'ers who've been such awesome friends to both of us, being a no show at our wedding. Zombiegirl/Fathead. Even hippies will be welcomed with open arms. Trez.

Stuff such as shovels, crow bars, tire irons... They don't feel so good when you're so very unceremoniously tossed on top of them like a bag of feed with your hands and ankles tied behind your back. Believe me, I know...

Winds, I'll do you the favor of at least making sure you're on top of the pile, and not right next to the smelly hippie...

Oh, I'll be eating chili dogs for the whole trip too. Y'all may share my hotel rooms with me, since I won't be wanting to pay for extra rooms if I have to actually kidnap you all. I suggest you be wearing a gas mask when I stop by your place. Also, I don't imagine I'll have to forcibly grab MobileMarine, so he'll be enjoying the chili dogs too...
If you need any help hog tying anyone, let me know. I'm a decent roper.
__________________
texaswoodworker is offline  
axxe55 Likes This 
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 01:07 AM   #24748
The Apocalypse Is Coming.....
Feedback Score: 0 reviews
 
Axxe55's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: East Texas, Texas!
Posts: 27,315
Liked 19987 Times on 11361 Posts
Likes Given: 50414

Default

Quote:
Originally Posted by Cinderocka1989 View Post
Trip would never buy me a Glock. He's smarter than that.
that ain't no joke! Trip hates Glocks! it's the only section of the forum he's been banned from!

Trip would buy a Hi-Point before a Glock!
__________________
Coming From The Village Of The Damned.
Resist All Tyranny And Oppression.
"All that is necessary for the triumph of evil, is that good men do nothing." Edmund Burke.
Axxe55 is offline  
4
People Like This 
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 01:09 AM   #24749
Feedback Score: 0 reviews
 
Join Date: Feb 2011
Location: West, by God, Funroe,Louisiana
Posts: 18,707
Liked 9199 Times on 5056 Posts
Likes Given: 74

Default

Quote:
Originally Posted by axxe55 View Post

that ain't no joke! Trip hates Glocks! it's the only section of the forum he's been banned from!

Trip would buy a Hi-Point before a Glock!
Damn straight I would, and be glad for it!
__________________
trip286 is offline  
2
People Like This 
Reply With Quote
Old 05-05-2013, 01:10 AM   #24750
FTF_SUPPORTER.png
Feedback Score: 0 reviews
 
fa35jsf's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Location: The greatest country in the world, Texas!
Posts: 1,138
Liked 534 Times on 326 Posts
Likes Given: 211

Default

Quote:
Originally Posted by axxe55 View Post
Trip would buy a Hi-Point before a Glock!
Wow. Well at least with a Hi-Point it can be used to bash the skull in of the perp after you're out of ammo.
__________________

Practice doesn't make perfect, it make permanent.

When I hear a Liberal say "I can speak for gun owners because I own a shotgun" I just want to scream "Well I can speak for vegetarians because I like lettuce on my cheeseburger!"

fa35jsf is offline  
axxe55 Likes This 
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes


Similar Threads
Thread Thread Starter Firearms Forum Replies Last Post
Post random photos you have taken cpttango30 The Club House 72 06-01-2014 05:33 PM
What are your thoughts on the .357 SIG? Samhain The Club House 17 09-08-2009 10:33 PM
your thoughts dirtysouth The Club House 11 08-03-2008 04:47 PM