Firearm & Gun Forum - FireArmsTalk.com

Firearm & Gun Forum - FireArmsTalk.com (http://www.firearmstalk.com/forums/)
-   The Club House (http://www.firearmstalk.com/forums/f12/)
-   -   Changed avatar (http://www.firearmstalk.com/forums/f12/changed-avatar-11330/)

dragunovsks 02-27-2009 01:35 AM

Changed avatar
 
Changed my avatar cause I was reading the Avatar Madness thread and was really getting a kick out of it. I was gonna try and go with a really hot woman with some sourdough bread (hahaha) but couldn't find anything. So I went with the 1911, can't go wrong with with the 1911, right JD.

Dillinger 02-27-2009 01:44 AM

Quote:

Originally Posted by dragunovsks (Post 75651)
Changed my avatar cause I was reading the Avatar Madness thread and was really getting a kick out of it. I was gonna try and go with a really hot woman with some sourdough bread (hahaha) but couldn't find anything. So I went with the 1911, can't go wrong with with the 1911, right JD.

You get a Plus One on the JD scale....

JD

dnthmn2004 02-27-2009 01:44 AM

Quote:

Originally Posted by dragunovsks (Post 75651)
Changed my avatar cause I was reading the Avatar Madness thread and was really getting a kick out of it. I was gonna try and go with a really hot woman with some sourdough bread (hahaha) but couldn't find anything. So I went with the 1911, can't go wrong with with the 1911, right JD.

Ill get on the hot chick with sourdough bread right now.;):cool: Good idea!

skullcrusher 02-27-2009 01:45 AM

Nice, dragun. Why do you have it sitting on a snot rag? :D

dragunovsks 02-27-2009 01:49 AM

Quote:

Originally Posted by skullcrusher (Post 75655)
Nice, dragun. Why do you have it sitting on a snot rag? :D

LOL! It looks just like my 1911 but it's not mine. I found it on another website, not a forum but a photo site.

I might put my SKS back in it's "Dragunov" stock and use it.

Dillinger 02-27-2009 01:56 AM

Quote:

Originally Posted by dnthmn2004 (Post 75654)
Ill get on the hot chick with sourdough bread right now.;):cool: Good idea!

OMG!! Yes!! Choose Keeley Hazel or Gabrielle Anwar PLEASE!!

JD

dragunovsks 02-27-2009 02:11 AM

I was thinking Jessica Biel...or maybe your woman JD--Angie. With nothin' in the pic but the bread.;)

Hey JD, I just checked out that Keely Hazel on google.....BOING!!!!

Dillinger 02-27-2009 02:22 AM

Quote:

Originally Posted by dragunovsks (Post 75674)

Hey JD, I just checked out that Keely Hazel on google.....BOING!!!!

I got some pictures of her in the Bunker and she is an English Export GODDESS!!!!

You have been enlightened and need to follow her "career"...

PS... Those are REAL and not artificial enhancements....

JD

dnthmn2004 02-27-2009 03:06 AM

Well, I shopped this up before re-reading any suggestions in this post. I will have to comply with some of those requests later.:cool:
http://i614.photobucket.com/albums/t...lkMagCover.jpg

McNabb11b 02-27-2009 03:48 AM

1 Attachment(s)
Haha, great. You forgot the article of Benning's safari into northwestern Oregon for the elusive Sasquatch. And how he lured it in with champagne and Barry White. :D
Attachment 1241


All times are GMT. The time now is 11:40 PM.

Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.